english

Έκθεση ρολογιών, κοσμήματος και εικαστικής τέχνης – όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο εκθέτης

Η έκθεση ρολογιών, κοσμήματος και εικαστικής τέχνης είναι πάντοτε μια ενδιαφέρουσα και υπέροχη ευκαιρία για κάθε επαγγελματία να αναδείξει τη δουλειά του και να κάνει πολύτιμες επαγγελματικές γνωριμίες. Οι μεγαλύτεροι έμποροι και σχεδιαστές κοσμημάτων-ρολογιών-είδη δώρου-κεραμικών αναζητούν κάθε χρόνο τις μεγαλύτερες εκθέσεις για να επιδείξουν τα εμπορεύματά τους (κοσμήματά-ρολόγια-είδη δώρου-κεραμικά).

Για τον επαγγελματία επισκέπτη, η έκθεση είναι ένα ευχάριστο περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορεί να γνωρίσει και να κατανοήσει την κουλτούρα κάθε εκθέτη και να αποφασίσει δυνητικές συνεργασίες.

Για τον εκθέτη ωστόσο, τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα. Σε μια έκθεση ρολογιών, κοσμήματος και εικαστικής τέχνης ο εκθέτης πρέπει να γνωρίζει τόσο τις υποχρεώσεις που έχει, όσο και τις παροχές που οφείλουν να του δοθούν. Διαβάζοντας τον πολύτιμο αυτό οδηγό, κάθε εκθέτης μπορεί να είναι απόλυτα προετοιμασμένος, αξιοποιώντας αυτή την ευκαιρία στο έπακρο.

Τι πρέπει να κάνει ο εκθέτης

Σε μια έκθεση ρολογιών, κοσμήματος και εικαστικής τέχνης σημαντικό ρόλο θα επιτελέσει το στήσιμο του περιπτέρου, έτσι ώστε να γίνει όσο το δυνατόν πιο θελκτικό στους επισκέπτες. Για αυτό το λόγο, ο εκθέτης έχει τη δυνατότητα να μορφοποιήσει το περίπτερό του, όπως επιθυμεί, τις προηγούμενες μέρες της έκθεσης.

Τα κοσμήματά-ρολόγια-είδη δώρου-κεραμικά που θα επιλέξει ο εκθέτης πρέπει να συνάδουν με τη δήλωση την οποία συμπλήρωσε στη διοργανώτρια εταιρεία. Επιπλέον, μετά την ολοκλήρωση της έκθεσης, ο εκθέτης μπορεί να συγκεντρώσει τα κοσμήματά-ρολόγια-είδη δώρου-κεραμικά μέσα σε διάστημα 6 ωρών, διασφαλίζοντας έτσι τα προϊόντα του. 

Tips έκθεσης

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλοι οι έμποροι και σχεδιαστές κοσμημάτων-ρολογιών-ειδών δώρου-κεραμικών αλλά και οι εκθέτες θέλουν τη μέγιστη δυνατή προβολή σε μια έκθεση ρολογιών, κοσμήματος και εικαστικής τέχνης. Έτσι, συγκεντρώσαμε τα πιο σημαντικά tipsπου χρειάζεστε πριν λάβετε μέρος, τα οποία θα βοηθήσουν σημαντικά στην προβολή των προϊόντων σας.

#1 Αφιερώστε χρόνο. ανάλογα την έκθεση και τη θεματολογία, ένα ολοκληρωμένο περίπτερο απαιτεί το σωστό σχεδιασμό από εσάς. Για να το κάνετε σωστά, ενδέχεται να χρειαστείτε ακόμη και 6 μήνες.

#2 Η πρώτη εντύπωση. διαμορφώστε ένα ευχάριστο περίπτερο στο οποίο ο επισκέπτης νιώθει καλοδεχούμενος. Ακούστε προσεκτικά ότι έχει να σας πει και προσπαθήστε να αναπτύξετε τη συνομιλία σας, αποφεύγοντας κλειστού τύπου ερωτήσεις.

#3 Στελέχωση περιπτέρου. φροντίστε το περίπτερό σας να είναι πάντα στελεχωμένο με ευχάριστο και έμπειρο προσωπικό. Επίσης, προσπαθήστε να διατηρήσετε μια ισορροπία ανάμεσα στη συμμετοχή και των δυο φύλων ως εκπρόσωποι του περιπτέρου σας.

#4 Η εμφάνιση των εκπροσώπων. συνεννοηθείτε εκ των προτέρων με κάθε σας συνεργάτη για μια ευχάριστη, περιποιημένη και αρμονική εμφάνιση όλων σας.

#5 Συνάντηση με άλλους εκθέτες. περιπλανηθείτε στην έκθεση, μιλήστε με άλλα περίπτερα και γενικότερα ‘προωθήστε’ και εσάς. Μην στέκεστε καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης μέσα στο περίπτερο σας.

#6 Δημιουργήστε head-turning σημεία. Οθόνες με ζωηρά χρώματα, μηνύματα στο δάπεδο του περιπτέρου και ευχάριστη εναλλαγή προϊόντων θα κάνουν τους επισκέπτες να γυρνούν το κεφάλι τους προς τα εσάς.

Μην ξεχνάτε πως οι επαγγελματίες έχουν έρθει για να ακούσουν, να μάθουν και να προβούν σε συνεργασίες. Από τη μεριά σας η οργάνωση της ομάδας και του περιπτέρου σας θα σας εξασφαλίσει πολλές νέες γνωριμίες και συνεργασίες.

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα, 210 9752012 -363.

Η σελίδα χρησιμοποιεί cookies. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα cookies εδώ ΟΚ